sobota, 9. junij 2007

Mavrični bojevnik

Zadnjnjih nekaj dni in se nekaj naslednjih sem svojo identiteto zamenjala z Mavričnim bojevnikom. No, vsaj na ven ...



Poleg postrihanega ocesa in lica imam pobarvan se levi komolec, desno koleno, levi bok in meca in manjsi okrasek na bradi. Seveda bi bel obliz kvaril barvno usklajenost, zato sem se malce poigrala z njim.

Nov izgled seveda ni posledica blizajocega se pustnega casa (mislim resno, saj se bliza, se manj kot leto dni je do takrat), ampak dejstva, da je beton trsi od moje glave. In tega, da se kolo, ce se ga med voznjo dotaknes, ustavi. In tega, da te avtomobil, pri se tako pocasni voznji vsaj sesuje po tleh.

K sreci se je vse skupaj koncalo precej bolje kot bi se lahko. K sreci le razbita arkada in posledicno trije sivi in videne in omenjene buske. No, pa "izpahnjena zadnja okoncina" mojega dragega bicikla, ki pa je nasledni teden "narocen pri kirurgu", tako da bo spet kot nov, pa en izgubljen izpitni rok. Sem pa pri temle "matenju ob tla" zagotovo porabila se eno od svojih devetih zivljenj, tako mi jih zdaj ostane le se sest ... Ampak, ce bo slo naprej s takim tempom, bom s koncnim rezultatom kar zadovoljna.
m.

4 komentarji:

Nanook pravi ...

Auch, ti želim, da čim hitrej okrevaš. :-(

aGregacija pravi ...

Oj!
ali pa bi raje začel z Joj! Boga! :(

Ja, zna biti na kolesu prav nevarno, če ga proučuješ med vožnjo... :(

Kako pa kaj kaže z zbornikom? kaj bolje kot s tvojimi življenji? :)

Bo kmalu ugledal luč sveta (čeprav kdaj pa kdaj prav krutega;))?

Naj ti čimprej zginejo modrice! :)

Grega

maja01 pravi ...

oj.
za zbornik cakamo tiskarja, da ga sproducira. mislim, da bi moral bit ta teden stiskan.
m.

bucka pravi ...

ojej, morm priznat, da si prou luštna v takih modnih odtenkih :) Hitr se pocajtej, še dobr, da ni blo hujšga.