četrtek, 9. avgust 2007

Darilo za rojstni dan

Sem letos dobila krepko vnaprej (mesec dni prekmalu). In presenecenje bi bilo tezko vecje. Hvala, hvala in se enkrat hvala obema.

6 komentarjev:

Nanook pravi ...

Wau fensi, čestitke! Kok boksov spraviš not?

maja01 pravi ...

Boksov? A mislis zivalskih?
Tkole nekak grejo ... Spela na zadnje zice (pripeta s pasom), tamali & macek se zlozijo v 2-3 bokse (plus, ce je treba, se ena torba za prenasat). Boksi grejo zadi v prtljaznik, sej so mejhni, al pa spredi pred zic.
Kolk bi slo pa not boksov za obicne pse pa ne vem, mogoce, ce podres zadnje zice, dva. Sam za Spelo Marelo sploh ne vem, ce obstaja tak huge boks...

uf pravi ...

Caki, a si torej nardila vozniski koncno? :)

maja01 pravi ...

lilit - ze neki casa nazaj:
http://zverinice.blogspot.com/2007_01_01_archive.html

uf pravi ...

Oh, sem spregledala.
No, cestitke za izpit in za prevozno sredstvo! :)

Nanook pravi ...

Ja ja, živalskih, ampak pasjih. Ok, pa Špela recmo, da ni za v boks.:-)))

To je moje klasično vprašanje pr avtih, zato me vsi čukast gledajo. :-))

V mojga recmo, ne gre pomoje noben, razen unga Atlasa 80.