sobota, 3. november 2007

Mikrobi & co.

Brskam po netu za slikcami raznih mikrobov - viruski, bakterije in podobne zadeve (ker pac ravno prcakrim po fajlih za mikro) in naletim na tole cudo: Giant microbes. In ker sem pac plis freak, so me - jasno - navdusili.

No, priznam, najprej sem se malce pacila ob misli, da ko gres zvecer spat, s seboj v posteljo vzames Streptococcus pneumoniae, Borrelio burgdorferi ali Trichophyton mentagrophytes in si ga tesno privijes k obrazu ... Ampak dlje ko brskam po njihovi spletni strani, bolj so mi kreaturce vsec ...

Naj vam jih predstavim nekaj, meni najbolj simpaticnih (no, mislim, to je malce relativno, govorim o plisastih, nikakor ne "real life" predstavnikih:

Giardia lamblia:


Rhinovirus:


Virus stekline:


"Srcna glista" - Dirofilaria immitis:


Chlamydia trachomatis:


prioncek norih krav - BSE:


In definitivno zmagovalna kreaturca - Varicella-Zoster virus (virus noric = Chickenpox):


No, a niso fejst?!

p.s. Sele zdaj vidim, da imajo tudi PRO linijo, pa tole - iiiii ... to NUJNO rabim!

3 komentarji:

Nanook pravi ...

Jeeee, končno še en navdušenec nad tako bizarnostjo. :-)))
http://www.thinkgeek.com/geektoys/plush/6708/

Midva bova naročila kar preko te strani, majo še ene fajn majčke.

Sicer je pa moj favorit že od vsega začetka E. coli.

Belanna pravi ...

Haha, tole je svetovno! Sploh taprva, giardia, k me je v real lajfu za en mesec pribila na postlo. Nisem vedla, da zna tud cute zgledat :P

uf pravi ...

Uaaaaa, noro!!! :DDDD