torek, 1. januar 2008

Ups, I did it again.

Moje praznovanje in vstop v novo leto ni slo cisto tako kot je bilo zamisljeno. Da se kdo ne ustrasi, nisem nacrtovala nicesar posebnega, samo en prijeten in zabaven vecer s prijatelji. Pa se zadeva malce sfizila, namesto vecera v dvoje/troje, sem vecer prezivela doma v druzbi dr. Housa. Zavita v deko, oblecena v dva termoflisa in s salco vrocega caja v roki. Je verjetno ze lahko razbrat, da sem zbolela, a ne ... Saj ni neka blazna tragedija, je bilo povsem zabavno, na zivce mi gre edino to, da sem precej brez glasu (ne me klicat) in da me boli grlo za pop***, pa malo je treba jamrat, ne.

Aja, se razlaga naslova - podoben podvig mi je ze enkrat uspel ... (mislim zbolet za novo leto). Pa, da ne pozabim, zelim vam vse lepo v letosnjem letu.

1 komentar:

Belanna pravi ...

Pozdravi se čimprej!

Nas se je tudi nekaj lotlo... pa se ne morem zadekat in ležat.