ponedeljek, 20. avgust 2007

Cepki

Sem uspela dobit cepke za usesa, tako da bo veslanje prijetnejse. Res, hudo me moti, celo zelo boli, ko mi gr evoda v usesa ... Kupila sem ji sicer ze v soboto, a neke sumljive, Speedotove. Na skatlici pise silikonski cepki, zato sem jih pa kupila, jasno, pa se je potem izkazalo, da gre za neko hudo sofisticirano plavalno pogruntavscino, za katere niti nisem prepricana, da si jih znam pravilno v uhlje vtaknit. Sem imela tudi ze idejo (sem jo pravi cas opustila), da bi tiste palcke, ki strlijo ven, nekako odrezala in uporabila samo "harmoniko", pa potem nisem zgruntala kako bi sla zadeva ven iz uses. Pincete pac ne nosim sabo v resilnem jopicu (hm, mogoce pa sploh ni tako slaba ideja).

Takole izgleda to cudo:


Skratka, niso me prepricali, jih ob priliki nesem nazaj ... Mimogrede, seveda sem v silnem navdusenju kupila dve skatli, za vsak slucaj, ce se naslednjic spet nebi spomnila kje sem jih kupila ... Bravo jst!

Tole je pa tisto kar sem iskala:


In celo ni potrebno kupit dveh paketokov, ker so pakirani po stiri. Zdaj VEM kje jih imajo - v potapljaski trgovinici Norik-Sub. Boljse, da zapisem, preden spet pozabim ...

Ni komentarjev: