torek, 14. avgust 2007

for Dogs On The Go

Ena lustna in simpaticna firmica, ki ima povrhu vsega se vsecen slogan. For Dogs On The Go. Je fajn slisat, sploh, ce si tudi ti kot lastnik en tak, bolj On The Go tip cloveka. Jaz zdaj spet sem in moram rect, da to stanje, tako meni kot Speli Mareli pase ... Je fajn bit mobilen, ker je lazje in predvsem bolj odklapljat.

Skratka, Ruff Wearove pasje potrebscine so definitivno zadeva, za katero bi z lahkoto porabila kupe denarja (ce bi jih imela odvec, seveda). Zaenkrat si lastiva samo tele copatke (slikce in obrazlozitev zakaj moj pes ceveljcke sploh potrebuje, sledijo) in tole prvo pomoc (dopolnjeno in izboljsano, jasno ...).

So mi pa hudo vsec tudi pasji ruzaki (ideja, da si zverina sama prenasa svojo kramo, je fantasticna), vsec mi je tudi tole, a zal nimam prevelikega razloga, da bi ga morala kupiti, saj v Speli ni prevec vodnega psa, labradorskim genom navkljub. Letos se je sicer naucila plavati tako kot se zagre, a mislim, da prevelike prilike trenirati te vescine pa vseeno ne bo imela.

Razmisljam, ali bi za v avto kupila tole ali rajsi pri "konkurenci" tole. Vsekakor pa bo naslednji nakup tole.

Pa se malce reklame - omenjene pasje dobrote so na voljo tudi v Sloveniji tule (uvoznik) in tule.

2 komentarja:

Sebi pravi ...

Vidve (no, bolj ti) pa imata dolg spisek želja... Grem stavit, da bo tudi meni sigurno kaj padlo v oči, ko bom tole stran pogledala.

Nanook pravi ...

Ooo, nam je tut to ful všeč, še posebej un povodec za na kolo. :-)))
Nekoč v prihodnosti, sigurno...