četrtek, 16. avgust 2007

Galerija

Sem hotla pokazat zakaj nujno rabim novo celado in pri tem ugotovila, da so mi "skinli" on-line galerijo. Fajn ... Potem sem se ugotovila, da mi je, ob umrtju enega diska pred casom, slo v maloro nekaj mojih fotk. Fajn. In potem sem med brskanjem po cd arhivih ugotovila se, da pogresam vsaj en cd s fotkami, ce ne celo vec njih ... Se bolj fajn.

Nekaj sem sicer uspela izbrskat, ampak je kvaliteta skenov obupno slaba. Ker se mi linka na pejdzu trenutno ne ljubi popravljat in ker se mi se manj ljubi iskat izgubljene cd-je (imam obcutek, da morajo vseeno nekje bit), je moj album in par slikc v njem, trenutno na voljo tule. Za prvo silo bo ze ...

1 komentar:

Anonimni pravi ...

zaradi tega imam jaz ... popolnoma ločen backup ... in to na raid-u ;-)
previdnost je mati modrosti :-)

http://blog.mg-65.com/matjaz/2007/02/27/tera-era/