petek, 14. september 2007

Spet ti fleki ...

Midve s Spelo imava vsaka svojo zgodovino s fleki, pikami, alergijami in vso ostalo saro kar sodi zraven. Speli so se na zacetku, ko sem jo dobila, tezave itak kar vrstile in alergija in z njo povezana "flekavost" je bila le ena od mnogih ... Potem so se zadeve umirile, od lani, ko je staknila erlihijo - ena od bolezni, ki jih prenasajo klopi - pa imava spet flekaste intervale ... Testi so pokazali, da je alergicna na prsice (poseldicno tudi vsi briketi in ostala "suha" hrana), cvetni prah platan (itak, da v okolici nasega bloka rastejo skoraj samo platane ...), z izlocevalno dieto smo prisli do tega, da so alergeni se vsa perutnina, ribe, jajca, najbrz paradiznik, ...

Jaz sem svojo flekasto epizodo neznanega izvora (vsi testi negativni) dozivela par let nazaj, stanje se je cudezno izboljsalo, ko sem se z zverinjakom odselila od bivsega fanta ... Hec, ne ...
Pred kratkim so se, v kratkotrajni a precej burni obliki pojavili spet, bilo je res precej hudo in malce me je ze zagrabila panika, da se storija ponavljaK K sreci je vse skupaj minilo v parih dneh in zaenkrat izgleda, da je bil vsega kriv mamin pralni prasek (oprala mi je del perila, ki sem ga pritovorila z morja).

Spela Marela pa me je vceraj ponovno "razveselila" s temle:

Izgleda, da ima eno precej mocno kontaktno alergijo na eno od barjanskih trav. In tako jaz iscem novo lokacijo za ucilnico (blizu Ljubljane, odmaknjena od ljudi, na soncu, z malo sence, v naravi, seveda). Pa ta je bila tako fajn ...

Ni komentarjev: