petek, 2. maj 2008

Gulo

Spet en prispevek, za katerega si zelim, da ga ne bi bilo treba napisat ...

V torek je bila na vrsti operacija, na katero smo se vsi pripravljali zelo dolgo. Naredili smo menda vse mozne preiskave, pretehtali vsako najmanjso stvar, prestudirali vse. Vse je slo kot je treba, celo proti pricakovanjem gladko (vsaj mojim). Med samim posegom res ni bilo niti ene stvari, za katero bi lahko pomislili, da je sla malce napak, tip top ... Vem, ker sem si prisitnarila pravico do tega, da sem zraven (v bistvu sem vesela, da sem bila).
In potem, ko je bilo ze vsega konec, rana zasita, naenkrat - puf - in je bilo konec vsega. V sekundi. Niti trud, niti prosnje, obljube in zaklinjanja niso pomagali.
Meni se je seveda ustavil svet, se vedno se vrti bolj pocasi, malo naprej, malo nazaj, nikakor pa ne tako kot bi se moral.
Srcno upam, da se bo tale tempo nezeljenih postov sedaj umiril, ... Vem, da bo scasoma lazje, ampak preden prilezem do tega scasoma, bo kljub obilici zaposlitve se trajalo ...

Veliki beli, pogresam te ...





5 komentarjev:

uf pravi ...

Ma :( Se mi zdi, da ti v komentarje samo se sozalje pisem :((((

maja01 pravi ...

Sej ... meni se pa zdi, da samo se take poste pisem. :((( Upam, res upam, da je zdaj konec za nekaj casa.

Belanna pravi ...

Joj, Maja, tako mi je hudo... bi ti izrekla sožalje osebno, če bi vedela.

Belanna pravi ...

Ne gre mi iz glave - meni je ful bad, da sem te ravno na ta dan matrala z vprašanji (potisk majic in ostalo), ki so v takšni situaciji čist irelavantna.

Drži se in še enkrat, iskreno sožalje ob izgubi. In še doooooolgo nobenega podobnega zapisa.

maja01 pravi ...

Niti slucajno se ne sekiraj, takrat smo bili se vsi ok. Sicer pa, saj nisi mogla vedeti, tudi ce bi se zgodilo ze prej.
m.