sobota, 7. julij 2007

Pesjak

No, pa da za bom za Lilit ponavljanka sestavljanka se jaz (original post by Nuki), prilagam se moj izbor pasem:

FCI 1: avstralski ovcar

FCI 2: nemska doga

FCI 3: ameriski staffordshire terier

FCI 4: nic

FCI 5: aljaski malamut

FCI 6: rodezijski grebenar

FCI 7: weimaraner

FCI 8: labrador retriever

FCI 9: nic

FCI 10: greyhound

Bi jih pa iz 2. FCI skupine lahko nastela se kar nekaj, ki so mi zeloooo vsec. Kakorkoli, top of the top so seveda nemske doge

9 komentarjev:

ursa pravi ...

Zdaj grem pa prav gledat, kaj zaena strašila so v FCI 4, da dve od treh nočeta od tam ničesar ...

ursa pravi ...

Rasisti! To je ziher samo zato, ker ma kratke nogice :))))

Nanook pravi ...

Wau, clo dve skupni pasmi!

Nanook pravi ...

Mah, v 4. je čist premal izbire.

maja01 pravi ...

Ja, priznam, rasist sem. Meni minaturni psi (pod 40 cm plecne) pac nekako ne "sedejo". Pes mora bit tak konkreten, da ti ni treba ravno pocepnit, ce ga hoces bozat. Spelina npr., je s svojimi 72 cm plecne ravno prav visoka :-).
Drugi razlog pa je to, da so v stirki jazbec-arji. Torej psi, "narejeni" za lov na jazbece. In nekako si ne morem privoscit, da v stanovanje, polno jazbecevih bratrancov in sestricen privlecem tako killer masino. Iz istega razloga odpadejo tudi, jako mi simpaticni, parsoncki ...

Nanook pravi ...

... pa še kratke noge majo. ;-)

Nanook pravi ...

Sem firbec, katere iz druge grupe bi pa še izbrala? Corsota?

maja01 pravi ...

Filo, corsota in DA - v tem vrstnem redu. Jasno, pustmo stat, da mi trenutno cist nic ne pasejo v lajfstajl, oz. se nisem pripravljena ukvarjat s takim psom. Kot ta hip tudi z aussijem ne ...

Marija pravi ...

Fotografijo aljaškega malamuta ste objavili brez dovoljenja - torej morate k fotografiji dopisati:
avtor Marija al Faraj
www.hopipoint.net
ali pa fotografijo izbrisati z vaše strani !