sreda, 28. maj 2008

Vosek

Danes sem se koncno spomnila vprasat kaj se zgodi, ce truplo preden pade v jamo ilovice shujsa (ce je zamasceno, se umili in nastane mrtvaski vosek). Tukaj sem pisala o tem. No, ker ni zraka, bakterij je izredno malo, truplo ne razpade, ampak se ohrani, nekako "oleseni".

Sicer pa trenutni tempo ravno ne koristi mojemu zelodcnemu stanju. Malo spanja, veliko dela, nekaj "sekirancije" (ker so dnevi prekratki), edino kar je, kave pa res ne spijem veliko (v teh treh tednih sem se prekrsila 3x) in drzim se diete. Razmisljam o tem, da bi me Fructal lhko pocasi zacel sponzorirat, saj jim delam strasno reklamo za Frutek ... In zaenkrat na vidiku ni mirnejsega obdobja, saj se zacenja junijska izpitna veselica.

1 komentar:

bucka pravi ...

Sem se že razveselila, da greš končno vosek sprobat.